cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Fredag!

Publicerad 2014-04-04 10:27:11 i Allmänt

Jaha, fredag igen =)
Det gillar vi!
Loke är på förskolan, har gått jättebra den här veckan :)
I måndags började dom på nya stället som äntligen var klart! =)
Tror Loke gillade det skarpt, nu kör vi iallafall 09-12 varje dag istället för 5 timmar om dagen 3 dagar i veckan.
Funkar mycket bättre på Loke så då kör vi så.
 
Tvättar och städar idag medans jag är själv,
sen blir det nog lite pyssel i trädgården på eftermiddagen.
Men MÅSTE åka och köpa staket till framsidan nuuuuu,
Loke är överallt o snabb som en gnu :P
Och vägen här nedanför är inte o leka med :/

Vecka 26+0 :)
Tiden går fort, "bara" tre månader kvar men det är också dom jobbigaste månaderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela