cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Sol

Publicerad 2014-04-15 15:12:59 i Allmänt

Dagarna rullar på fort!
Veckorna bara försvinner, är bara drygt 12 veckor kvar till bf :)
Magen växer med raketfart och hon sparkar hårt och ofta därinne <3
Speciellt på kvällarna när jag lägger mig i sängen blir det turbulens där inne.
Men foglossningarna blir bara värre och värre!
Är sjukskriven fortfarande, nu fram till sista maj.
Varit till napratat idag på första besöket,
hon hade gått en ny utbildning och skulle kunna hjälpa mig med smärtorna.
Hoppas att det funkar!
 
Det är ett helvete att vända sig i sängen på nätterna och resa sig ur soffan efter ha settat 30 min så får jag halta igång mig innan jag kan gå :/
Finns ju sååå mycket saker jag vill göra nu när det blivit vår och vi har tusen projekt att göra men ja varken orkar eller får göra iprincip nånting :(
 
Fick iallafall hjälp att sätta upp staket i helgen så nu kommer inte lilleman ut på varken framsidan eller baksidan :)
Livsfarligt med både trafikerad väg och damm!
Sen började vi med nya uteplatsen på framsidan i söndags :)
Jaa vi har 3 uteplatser redan men vill ha en ny!! :-p
Bara för att det är sol där nästan heela dagen :)
Kommer bli såå bra!
Grejade lite där igår på eftermiddagen tills lillherrn kom på att han skulle åka till mormor.
Jag erbjöd honom att ringa mormor men de dög inte så då åkte vi dit :-P
Han tycker det är såå roligt hemma hos mormor.
Man kan åka elbil, fyrhjuling, kärra efter fyrhjuling och tusen andra roliga saker ute.
 
 
Kärråkning hos mormor
 
Dagens läsning
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela