cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

3D ultraljud!

Publicerad 2014-03-25 10:48:21 i Allmänt

Helgen har varit jättebra!
kalas både lördag och söndag för min stora pojke :)
2 år redan!!
Det är galet!!
Han var iallafall suupernöjd med sina presenter, han blir såå glad när han får paket <3
Tack alla som var här och firade honom!

Igår var vi först till barnmorskan på förmiddagen.
Alla prover var bra :)
Har gått upp 6 kg på 18 veckor och det tyckte hon var superbra!
Känns skönt! :)
Köpte ett bälte av henne också, såå skönt!
Får hoppas det hjälper lite mot foglossningarna som nu är fruktansvärda!
Men men, jag står ut! :)

Sen åkte vi mot Linköping!
Hade tid på crocus på 15:00.
Kan starkt rekomendera att åka dit på 3D ultraljud hos Anders Selbing,
han är såå duktig och kan göra riktigt fina bilder och filmer i 3d.
Han går även igenom hela bebisens kropp från topp till tå och kollar varenda liten nerv och lungor, hjärta, njurar ALLT!
Så allting är som det ska och sitter där det ska.
Allt såg jättebra ut på våran lilla tös <3
Alla mått han tog var " medelsvensson" ;P
Så det känns jättebra, skönt att veta att allt är som det ska :)
Det är sjukt häftigt vilka bilder man får, man ser precis hur hon ser ut =)

Nu längtar man ju ännu mer till hon kommer ut till oss <3
Nu är vi också 100% säkra på att det är en flicka! :)
Han har fel 1 på 5000 när det gäller könsbestämning så han var helt säker på vad han såg.



På den här sista bilden visade han att det var en flicka.
Här ser ni hur tydligt om helst vad det är sa han.
mmm okej :P
Tur att han såg :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela