cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Tråkväder

Publicerad 2014-04-29 15:29:51 i Allmänt

Vecka 29+4 idag
Det sparkar och rör sig heeela tiden!
Ibland är det nästan obehagligt hårda sparkar. 
Har förbannat ont av foglossningarna!
Kan knappt vända mig i sängen och får sååå ont när jag stått eller gått en liten stund :/
Längtar tills hon kan komma ut så jag får min kropp tillbaka :-P
 
Idag har vi mest mys i soffan.
Loke har varit på förskolan på förmiddagen, sen har vi bara tagit det lugnt.
Inget trevligt väder heller så vi håller oss inne.
 
Är sugen på att baka nåt roligt men har inget planerat besök eller nåt annat så vill ju inte att det bara blir stående :-P
 
Nä nu ska jag mysa med Loke, sen ska vi nog ta ett bad <3
 
Pussssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela