cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Idétorka!

Publicerad 2014-03-15 11:12:17 i Allmänt

Vad ska vi göra idag då?!?!?
Ingen lust att hitta på nåt nyttigt hemma.
Städade ju och fixade allt igår, så vad ska vi göra idag då???
Åka nånstans? Ja men vart?
Och göra vaddå??

Igår var Loke på förskolan 08.30-13.30 och det hade gått jättebra :)
Sen åkte vi till kusinerna i Vintrosa och lekte ett par timmar innan pappan slutade jobbet.
Vart massa bus och fika :)
Medans Loke var på förskolan så grejade jag hemma.
Bäddade rent i sängen och vädrade i sovrummen, dammsög, torkade golv, lagade mat, tvättade, hängde tvätt, eldade, tog hand om disken, och han tillochmed vila en liten stund.
Får göra allt i slowmotion för vila mellan varje projekt för jag får så jävla ont i svanken.
Men det går om man vill och tar det lugnt :)

Nu ser vi iallafall fram emot på tisdag =)
Då blir det en dagsutflykt till Linköping på 3D ultraljud och hälsa på hos Ida, Anders, Molly och Vincent =)
Lite bebisgos!! :)
Mysigt!! =)

Nähä! Hitta på nåt nu kanske :)
Pusssss <3
V 23+1

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela