cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Update!

Publicerad 2014-06-09 09:46:53 i Allmänt

Lite graviduppdatering och annat som händer!
Är nu i vecka 35+3,  har gått upp 13 kg och hoppas det inte hinner bli så mycket mera.
Foglossningarna är helt okej,  behandlingarna hos naprapaten funkar riktigt bra och nu när hon troligtvis har fixerat sig så känns det mycket bättre.
 
Börjat få ont i ryggen för det börjar bli tungt och otympligt,
nätterna är värst, jätteont i bäckenet när jag ska försöka vända mig om, har desutom åkt på en jäävla förkylning OCH bihålsinflammation som jag aldrig har annars.
 
Hoppas att hon kan komma liite tidigare!!!
 
Nog om de!! :-P
Måste få skryta lite om min superduktiga son :-)
Den 10 maj gick han på pottan för första gången och nu har han varit utan blöja på dagtid i över 2 veckor, nu har han endast blöja på natten och det är kanske 50% av nätterna som blöjan är torr :-)
Pottan har han slutat med helt, han vill gå på toaletten som vi andra och helst sitta själv med stängd dörr :-P
Iallafall om han ska bajsa :-)
En morgon väckte han mig tillochmed kl 06 på morgonen för han ville kissa :-)
Han är sååå duktig!!!
Bara hoppas det inte blir bakslag när lillasyster kommer :/
Men det tror jag inte <3
 
Idag är Loke på förskolan, jag ska ta hand om lite tvätt och annat pyssel och  vila i soffan.
Hoppaa förkylningen släpper innan förlossning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela