cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Sjukdom!

Publicerad 2014-03-11 17:46:22 i Allmänt

Sjuk idag med :(
Feber och förkyld som fan, men mår lite bättre än igår.
Hoppas det är ÄNNU bättre imorgon, orkar inte mer nu!

Idag var det dags för förkolan igen för Loke, 
över en vecka sen han var där så det var lite jobbigt och ledsamt idag.
jag var kvar en timme och lekte och sen åkte jag hem,
mormor hämtade honom efter lunch och det hade gått jättebra =)
På torsdag ska han dit igen och då ska dom på utflykt i skogen =)

Jag har legat i soffan hela dan och kollat på Grey´s Anatomy =)
Nu är jag ikapp alla avsnitt, tillochmed sett det som visas på onsdag :)

Hoppas febern är borta imorgon iallafall så jag orkar roa Loke
hela dagen för imorgon är han ledig och mormorn upptagen.
Han har varit hos mormor både igår och idag och han har sååå roligt!
Snart kommer han inte vilja vara hemma för det är mycket roligare hemma hos mormor :P

Nu ska jag försöka orka laga lite mat, 
fast jag inte känner vad nånting smakar så det får bli de de blir :P

Pussss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela