cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

skön söndag!

Publicerad 2014-03-16 17:13:05 i Allmänt

Idag har jag gjort alldeles för mycket igen!
Men det blir så när jag kommer på massa saker jag vill göra eller som behöver göras.
Började dagen med att tvätta och städa ur bilen, Loke var så duktig o hjälpte mamma.
Niklas plockade ner de sista julbelysningarna på baksidan, så nu är julen borta här också :-P
 
Sen blev det lunch och sen medans Loke sov middag kastade jag ihop en ananas/jordgubbspaj :)
Det blev muums till eftermiddagsfika!
 
Sen drog jag igång i vårat sovrum och tapetserade om fondväggen
så nu är det klart för barnrum därinne :)
Loke gillade tapeten stenhårt! :)
 
Sen en liten lekstund ute igen innan det blir mörkt
så nu är vi värda en film och popcorn framför en film :)
 
Min svank är dööd!!!!
Blir en lugn kväll i soffan :)
 
Pussss <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela