cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Skärtorsdag

Publicerad 2014-04-17 10:17:36 i Allmänt

Igår hade vi fixardag ute hela dagen :)
Håller på med nya uteplatsen,
nu är plattorna på plats :)
Kan inte säga att jag bidrog så jättemycket eftersom jag inte får lyfta men jag måste säga att jag är en väldigt bra arbetsledare :P
Nu saknas det bara lite mer utemöbler, blommor och grejer runtom :)

 
 
Idag åkte Loke till förskolan som påskgubbe =)
Han var så stolt när han fått lite smink och röd färg i håret <3
Sen var det nog extra kul när vi kom till förskolan och dom andra också var sminkade,
han gick in till dom andra utan att ens titta åt mitt håll.
Mammas stora kille <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela