cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Helgen!!

Publicerad 2014-03-31 21:58:00 i Allmänt

Helgen har varit supermysig :)
Åkte till Ullared på lördag morgon,
lämnade Loke hos mamma.
Shoppade hela eftermiddagen, med foglossningar som heter duga!!
Bodde i stuga i överlida till på söndagen då vi drog till gekås igen :)
Shoppade några timmar till innan vi packade in det sista i bilen och rullade hemåt. 
Kan ju inte rekommendera att åka till ullared när man är gravid och har foglossningsproblem.
Fyfaaan va jobbigt det är men det väger fan upp att det är så roligt :-P
Men man får ju lida efteråt :(
 
Här kommer lite bilder av det vi shoppade, orkade inte plocka upp allt.
samt kort på Lokes present han fick av Emelie o William idag ;)
Han tyckte det var såå kul! :)
 
Tösens grejer :) 
Lokes kläder :)
Diverse annat
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela