cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Fyra väggar!!!

Publicerad 2014-03-07 19:24:28 i Allmänt

Nu har vi varit hemma hela veckan!
Sjukt barn och sjuk karl,
fyfan asså!
Loke har iallafall ingen feber längre, bara hosta. 
Så idag åkte jag och Loke till mamma en stund
på eftermiddagen.
Såååå skönt att komma hemifrån en stund,
och Loke vart jätteglad när vi var ute och lekte hos mormor.
Han har ju varit inne nästan hela veckan så han var verkligen leksugen :)
 
Börjar få såna jävla foglossningar så jag vet inte hur jag ska överleva till juli?!?!
Har så ont i svanken, speciellt när ja gått lite eller hållt på hemma.
Spelar ingen roll hur jag sitter eller ligger det gör ont ändå.
 
Vecka 22+0 idag!
Sparkar satan hela tiden :)
Nu börjar man kunna känna det på utsidan :)
 
Ha en bra fredag!
pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela