cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Frustration!!

Publicerad 2014-03-18 20:19:00 i Allmänt

Dagen började i katastrof!!
Eller ja, i min värld iallafall.
Hade åkt till mamma och lämnat Loke och vi skulle precis åka till Linköping när dom ringer och säger att dom måste ställa in tiden då system är trasigt.
Aaaaahhh!!!! 
What the fuck!!
Har jag sätt fram emot den här dan länge så går de åt helvete.
 
Vi lämnade iallafall Loke hos mamma och åkte hem och började med alla sovrum som skulle möbleras om.
Nu bor Leia i Lokes rum, Loke i vårat och vi i Leias.
Sen kommer bebis få dela med Loke :)
Det vart skitbra!
Loke var asnöjd nör han kom hem och hade nytt stort rum med alla sina grejer <3
 
Runt lunch ringde iallafall han från mottagningen och systemet skulle vara nere till på fredag så han skulle jobba på sin semester pga det blivit såhär, så vi fick välja att komma i helgen eller början av veckan.
Eftersom vi har kalas hela helgen så valde jag måndag :)
Det var ju tur vi slapp vänta så länge iallafall!
 
Nu är jag helt slut i kroppen,
Hållt på alldeles för mycket idag (igen)
Får ju skylla mig själv att jag får så ont när jag inte kan ta lite i taget :-P
Men men, ska bli skönt att krypa ner i renbäddad säng i nya rummet,
kommer sova sååå skönt :)
 
Pusssssss<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela