cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Torsdag!

Publicerad 2014-03-13 12:08:19 i Allmänt

Lämnade Loke på dagis 09.30 imorse, 
eller jag jag gick därifrn 10.00 för
han var inte på sitt bästa humör idag.
Dom skulle på utflykt i skogen idag, men han kände inte alls för att ens åka dit =/
Usch va jobbigt det är när han är såndär, jätteledsen och hyperventilerar för han vet att jag ska gå, 
mammas hjärta <3
Men han måste ju lära sig snart han är ju faktiskt 2 år och han känner ju faktiskt fröknarna skapligt bra nu så det borde inte vara några problem.
Hoppas han har kul idag iallafall, ska hämta honom 13.30 <3

Varit till en läkare idag pga mina underbara foglossningar.
Jag trodde att en sjukskrivning kan jag se min i stjärnorna efter men det var absolut inga problem.
han sjukskrev mig på heltid en månad till att börja med, men kan vara så att fkassan börjar krångla för enligt dom ska man gå md kryckor eller sitta i rullstol för att få heltidssjukskrivning.
Men han gjorde det iallafall så får vi se.
Sen är det ju som han sa att foglossningar är ju inget som blir bättre under graviditeten utan snarare sämre.
Men han tyckte jag skulle ta kontakt med sjukgymnasterna på vårdcentralen och få lite hjälp av dom,
bl.a få ett bälte att prova med.
I övrigt hade jag jättebra blodtryck och bebisens hjärta ticka på bra :)

Sen igår har jag ju fått förbannat ont i svanken och ner i skinkan,
om det beror på att jag igår gjorde alldeles för mycket hemma men va faaan!
jag måste ju kunna göra nånting :P
Så inatt har det varit ett helvete, skulle helst behöva flyga för att kunna vända mig om
för nu har det låst sig ner i skinkan på nåt jävla vis.
Men men jag är inte bitter :D :P
Får försöka göra det bästa av situationen och leta på några bra övningar och prova ett bälte och hoppas det hjälper =)

Efter att jag hämtat lilleman på dagis ska vi åka till morfarn och hälsa på =)
Nu ska jag vila lite i soffan och kanske plocka lite tvätt och sånt roligt :P

Ha en bra, solig torsdag :D
Pusssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela