cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Adventsmys!

Publicerad 2012-12-02 22:11:05 i Allmänt

Klockan 09:00 imorse var vi bjudna till Niklas föräldrar i Vintrosa på adventsfrukost :-) Tomtegröt och köttbulls/skinkmackor :-)
Vääldigt mysigt måste jag säga :-)
Sen 10års kalas för Jennifer, Niklas systerdotter innan vi åkte hem till iskupan :P haha.... pisskallt hemma när vi kom hem eftersom vi inte satt på någon värme innan vi åkte och det var -12 grader ute.
Men nu är de varmt o skönt!! brasan igång och golvvärme på så blir det varmt fort =)

Gonatt!! Sov gott!
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela