cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Julbord!

Publicerad 2012-12-01 10:30:02 i Allmänt

Igår var jag och Niklas på julbord med hans jobb på Ritz.
Det var jättetrevligt :-) maten kunde varit bättre, det ända som var gott var risalamaltan..muuums! Resten va inte så mycket o ha kan ja tycka, så ska ni gå på julbord så rekomenderar ja inte Ritz, tyvärr!
Men så var det underhållning med Fashion Pack och det var jätteroligt!!
Sen vart de insläpp för nattklubben framåt 22:00 så vi var kvar ett par timmar till, men ja måste säga att det är inte så jävla roligt att va ute sådär när man själv är nykter och alla andra packade....Å vilka äckliga typer de finns!!! Som bara står o spanar efter nån att droga ner typ, såg iallafall så ut. USCH, skaffa sig ett liv!

Min lilla prins har sovit hos mormor inatt, saknar honom massor nu!!!
Men han kommer snart hem som tur är <3<3<3
Ha en bra dag!!
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela