cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Julgodis!

Publicerad 2012-12-08 19:44:00 i Allmänt

Igår körde jag Niklas till Vintrosa för han skulle på dykkurs i helgen så han fick sova där inatt och jag och Loke sov hos mamma, det var myspys! :-)
Sen imorse packade vi ihop och åkte hem till oss och började baka julgodis medan Thomas och Krister höll på med väggen i källaren.
Vi har hållit på heeela dan....Vi har gjort Rocky Road, skumtomtefudge, skumgodis med choklad och kokos, knäck, mozartkulor, saffransbiscotti, smörkola, gallianotryffel.
Muuuums!!
Sååå roligt har det varit :-)

Nu sitter jag i soffan och kollar tv medan Loke sover och sambon ligger i badet med huvudvärk från helvetet. stackarn :-(

Hoppas alla får en bra lördagkväll!
Kraaam

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2012-12-08 20:01:37

Ååå va gott allt lät! ;D

Svar: jaa :-) det var de också! :-)
Emma Jansson

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela