cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Julhelgen!

Publicerad 2012-12-25 20:43:00 i Allmänt

Julen är nu förbi och det har varit några jättemysiga dagar :-)
Dan före julafton var vi hos mamma och Thomas och hade julafton, fikade, öppnade julklappar och åt skinkmacka, ost och kex och ostkaka.
Vi fick jättefina saker av mamma och Thomas: Överkast och kuddar som matchar tapeten i sovrummet, en stoor tomte, lattemuggar, kökshanddukar, degskrapa, berlock till mitt armband mm :-)
Julafton var vi hemma hos oss och Niklas släkt var här.
Vi åt god mat och godis, kollade tv, öppnade julklappar och hade det allmänt mysigt.
Av min älskling fick jag en ROSA KitchenAid, köttkvarn och korvhorn till den, presentkort på ett provdyk och en berlock till mitt pandora armband, en gran med guldstjärna <3<3
Idag har pappa och farmor o farfar varit här, bjöd dom på julmat och ostkaka.
Av min pappa fick jag en Airfloss, eltandborste, guldberlock till mitt armband :-) Och av farmor ochh farfar fick vi pengar.
Loke har fått jättemycket fina julklappar av alla snälla släktingar.
MASSA kläder, leksaker, pengar, pulka, eltandborste mm. Mammas gosegris!

Hoppas alla haft en jättebra jul!
Det har iallafall jag :-)
Kraaaaam
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela