cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Julpyssel

Publicerad 2012-12-22 09:56:45 i Allmänt

Ligger lite efter i bloggandet, hinner inte riktigt med så nu tar vi gårdagen :-)
Igårmorse var Niklas ut och "köpte" en gran så smidigt runt huskröken :-)
Sen bar det iväg till Örebro för sista julshoppingen.
Först systembolaget, vart lite julcider, julöl och bubbel till nyår.
Sen Maxi för inhanding av sista maten som fattades till julafton och sen citycross för mycket av det vi skulle ha var slut på maxi.
Är glad att vi är klar med alla julklappar och slipper slåss med allt folk på marieberg nu innan jul, fyy faaan!
Tyckte det var tillräckligt med folk som handlade mat igår för att man ska få utbrott.
Idag ska vi städa hela huset, göra klart i gästrummet, göra köttbullar till juldagen och klä granen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela