cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Jultomte...

Publicerad 2012-12-18 11:08:00 i Allmänt

Igår morse åkte jag och Loke till mamma och bakade havrekex till jul :-) Dom är sååååå goda!
Sen efter lunch åkte vi ner till mormor och morfar och lämnade julklappar och fikade.
Tror inte morfar lever så länge till, usch nu ser han ut som ett lik, bara skinn och ben och ligger bara i sängen och mumlar :-S
Tycker synd om mormor också som får ta hand om honom när han ligger o gapar o ropar dygnet runt men han vill inget, så får hon sitta själv på julafton för morfar går det inte att ta nånstans :-(
Hade gärna haft mormor här!

Sen åkte vi till Vedevåg och hälsade på hos mina kusiner Johan och Kristine, inte ofta vi ses längre så det va roligt :-)

Idag ska vi bara mysa och pyssla hemma, ikväll när sambon kommer hem ska vi göra klart i gästrummet.
Hur söt är man inte när man rullat över och snott mammas kudde <3 underbara unge!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela