cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Läkarvård...

Publicerad 2012-12-04 20:28:46 i Allmänt

Varit på vårdcentralen idag och tagit lite prover, haft nån konstig värk i magen i flera dagar men gå till läkaren får man ju inte ut mycket av, man vet inte mer när man gå där ifrån än när man kom dit....men nu har ja allafall varit där så nu får vi väl se om de går över av sig själv då....nån hjälp får man väl inte förens man är döende.

Sen tog vi en sväng till Örebro i nya bilen, eller ny o ny men ny för oss, förbannat skönt o köra och varmt blir det i den också, det tycker jag är ett plus :-P
Hämtade upp Niklas på jobbet och åkte till systemet och inhandlade lite till julen och lite smått o gott till julen på citycross så slipper man göra allt de veckan innan jul när ALLA andra är o handlar.

Ha en underbar kväll!!
Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela