cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

MASSA snö

Publicerad 2012-12-16 09:02:00 i Allmänt

Vart lite pyssel hemma igår, var ju typ snöstorm ute så vi stannade hemma, idag ska vi åka till pappa och hämta lite saker istället.
Thomas och Krister vart färdig med gipsskivorna i källaren, bara lite småfix kvar runt fönstren så idag ska ja spackla skarver :-)
Sen får vi se när vi hinner tapetsera.
I veckan blir det sista fixet inför jul, städa, pyssla, handla, färga håret mm :-)
Ha en bra söndag!!
Kraaam
 
Konstigt nog så saknar man den enormt stora jobbiga magen ibland.
Det här är ett par timmar innan vi åker in till förlossningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela