cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

minijulafton

Publicerad 2012-12-06 21:07:30 i Allmänt

Hade lite pyssel här imorse medans lilleman sov, plockade fram lite mer julprylar och städade undan...man hinner mycket när lillen sover lääänge :-)
Sen åkte vi och hämtade Emelie och William i Linde.
Vi hade våran lilla julafton idag, lite mat, fika och julklappsbyte <3
Fick jättefina julklappar :-)
En berlock till mitt armband, jättesöta muffinsformar, en cupcakesbok och ett cupcakeställ :-) Perfekt!! Tack Emelie!! <3

Nu sitter jag själv i soffan och kollar tv, lilleman sover, sambon har gått och lagt sig, han börjar bli förkyld :-( Ni vet ju hur förkylda karlar är :P såååååå dåliga! haha.

Ha en bra kväll och sov gott!
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela