cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Potatispudding!

Publicerad 2012-12-11 11:21:00 i Allmänt

NU vill jag ha jul!!! Det ska bli såååå mysigt med julafton hemma hos oss i år :-) Även om min släkt inte kommer vara med, det blir tre julaftonar för oss i år...dan före hos mamma, julafton hos oss med Niklas släkt och juldagen hos pappa.
Har potatispuddingen i ugnen nu till julafton, får se om det är någon som vågar smaka den, jag älskar den :-) men det är ju en släktgrej vi ätit sen ja va liten men dom ska få prova iallafall.

Loke hostar så han spyr idag :-( usch inge kul alls när man inget kan göra...hade hoppats på att kunna ge honom nåt slemlösande men nää de finns inte till så små, så det ända var att ge honom mycket att dricka och avsvällande nässpray, får hoppas de vänder snart...tycker ju synd om honom min lilla prins <3
Tror vi ska ta en uppfriskande promenad i snön på eftermiddagen,
skulle vilja göra mer julgodis och kakor också :-) Men vi kommer få äta det fram till midsommar om ja gör mer, det kommer nog inte gå åt...men det är ju sååå roligt!! :-)
Nånting mer kanske ja kan gör..hihi! :-)

Ha en bra dag!
Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela