cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Pust!

Publicerad 2012-12-17 07:25:00 i Allmänt

Igår var det en jävligt tung och svettig dag.
Började dagen med att skotta hela uppfarten, tung jävla blötsnö! helt jävla slut efter att både jag och Niklas varit ut och skottat.
Sen åkte vi till pappa och hämtade lite möbler som va mina som vi ska använda i gästrummet.
Hem igen och näääää inte kom vi upp för backjävlen med kärran inte, även fast vi skottat arslet av oss.
Så vi vart stående nere vid postlådan halvt ute på vägen, och naturligtvis så vaknar lilleman då också, hade tänkt han skulle sova medans vi bar upp sakerna till gästrummet men nääää de vore ju dumt.
Så Niklas bar både säng och soffa själv medans jag skotta fram altanen och Loke var ursinig!!
Sen för att avsluta det hela så fick Niklas skjuta på bilen medan jag backade upp den för backen och sen drog vi upp kärran. Phu!! Det var dagens träningspass :P haha.

Neeej fy va rädd jag vart nu!
Klockan är 07.20 och de ringer på dörren, jag VÄGRAR öppna!
 
Hittade massa gamla bilder på en skiva som låg hemma hos pappa...guuud va många roliga minnen!
Kommer upp lite gamla kort senare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela