cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Renovering

Publicerad 2012-12-30 18:15:00 i Allmänt

Igår höll vi på i gillestugan hela dagen med tapetsering, snickring, rivning mm :-) Det blir såå bra!
Jag och mamma tapetserade medan Thomas och Niklas fixade i fönstren och med panelväggarna som va kvar, där ska det nu
spacklas och målas vitt :-)
Idag har vi varit i Marieberg och handlat på tusen ställen.
Köpte en barngrind till källartrappan, beställt en sulky till Loke, handlade lite på ikea, rusta, öb och willys också... :-)
Nu blir det en lugn kväll i soffan.
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela