cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Tattoo!!

Publicerad 2012-12-27 19:31:00 i Allmänt

Idag var det dagen det var dags för lite smärta :-)
Emelie och Anna var med mig till Linde och tittade på när jag tatuerade mig, skrivit Lokes namn, stjärntecken och födelsedatum på underarmen. Vart riktigt bra :-)
Sen så bokade jag en ny tid i februari för att fixa till den jag har på överarmen med blommor och skuggningar, den är lite slarvigt gjord och behöver göras om lite :-)

Sen på eftermiddagen tog Jag Emelie och Anna en tripp till Frövi och hälsade på Jennifer :-) Tog en fika och gosade med valpar...såååå söta!

Ha en fiiin fiiin kväll! :-)
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela