cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Billigt billigt!!

Publicerad 2012-11-15 20:26:19 i Allmänt

Jäääättefina kort på Lokis hos fotografen, vi beställde en förstoring på prinsen och ett album med 5 bilder i, jäääääääättebilligt..NOT!!!!!
Men det är han ju värd våran lilla gullegroda <3

När vi kom hem gick jag ner i källaren och skulle hämta mat i frysen i tvättstugan, gick fram och skulle stänga av tvättmaskinen som stod på men jag ångrade mig hastigt då det satt en liten luden jävel med svans på tvättmaskinen och stirrade mig rakt i ögonen.....GAAAH!!!! Sååååååå äckligt!!
Niklas kasta sig ner med Bejlis men dom tappa bort han, så nu springer han där nere o gottar sig. USCH!

Snart hela sverige bakar :-)

Kraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela