cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Godispyssel...

Publicerad 2012-11-28 17:50:00 i Allmänt

En tripp till Nora imorse, IGEN! Var dit igår o hämta ett paket och idag hade det kommit ett till, dumt o komma samtidigt :-P
Sen har jag och Loke varit på avslutning på babysimmet, vart lite frilek och fika och info om nästa kurs :-)

På eftermiddagen har jag gjort pepparkakshus.
FYFAN för smält socker!!! Det hinner ju för fan stelna innan man hinner få på det på huset...gaaaaah!!
Men efter mycket om och men fick jag ihop skiten utan att det faktiskt gått sönder :-P
Så på med lite glasyr och godis så vart det faktiskt riktigt fint =)

Kokat tomtegröt till kvällen och eldat i kaminen så nu är det varmt o mysigt inne :-)
Nää nu måste jag klä på lilleman och hämta sambon vid bussen.

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela