cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Hej hopp!

Publicerad 2012-11-24 13:21:00 i Allmänt

Igår var det städdag i Bondbyn, städade, skurade och röjde hela dan, sen åkte vi till Örebro och handlade lite efter att Niklas slutat.

Idag har vi varit till Lågprismagasinet i nora en sväng och handlat lite smått till jul och annat :-)
Plockat in alla julgrejer från garaget så vi kan gå igenom alla ljusstakar och så vi vet vart allt är när vi väl ska ha det sen.

Rakat av Loke allt hår nyss, ångrar att ja inte spara hans fina tuppkamm ;P Men nu blir de fint när det växer ut, han såg ju ut som ett troll :) Men nu ser han inte ut som samma barn längre :P

Hepp hepp, en glögg kanske :-)
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela