cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Hjärnspöken!

Publicerad 2012-11-04 09:50:00 i Allmänt

God morgon god morgon!!
Somna sist och uppe först, inte ens lilleman har vaknat än.
Kunde inte sova igår, kollade klart på Johan Falk som var sååååå jävla bra, måste nog säga att det var den bästa Johan Falk hittills ;-)
Sen låg ja bara o fundera på massa saker o inbilla mig att ja såg massa saker fast ja inte gjorde de haha :-P Så ja kunde inte somna.

Men nu är ja pigg o vaken, själv med Melle i soffan :-)

Idag kommer mamma och Thomas, vi ska täcka golvet i källaren och greja lite innan muraren kommer och fixar, sen ska min lilla mini älskling sova hos mormor till imorgon medans jag och Niklas ska gå på bio och gå ut och äta, vi har 2årsdag imorgon <3<3<3

Nu får det bli lite frulle!!
Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela