cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Jultarmen suger!!

Publicerad 2012-11-13 15:57:00 i Allmänt

Guuud så julsugen jag är nu!!!
Vill baka lussebullar och julgodis och pynta och åååååå massa saker....Men får väl nöja mig med en glögg i handen idag :P
Tänker iallafall baka lussebullar snart, väldigt snart!

Jag och Loke har varit till Frövi och hälsat på Jennifer och Malin i deras hus, jättefint :-)
Vi vart bjudna på tacopaj och sallad och sen te o chokladpepparkakor, guuud så goda :-) såna vågar ja inte köpa hem då tar dom slut fort haha.

Nää nu luktar de inte kardemumma om loke, bäst att gå o byta ;-)
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela