cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Mix it!!!

Publicerad 2012-11-10 21:06:44 i Allmänt

Sovmorgon imorse med hela familjen :-) Äntligen!! Älsk kom hem igår kväll <3
Sen åkte vi och hälsade på i Vintrosa och umgicks lite med Niklas syster med familj :-) Jättetrevligt!!
Sen var vi till marieberg och inhandlade lite nya lampor och en stavmixer så nu kan ja göra mera mat till lilleman, gjorde iordning kyckling,ris,morötter,ärtor och majs puré ikväll och den tyckte Lokis var gottis gottis!!! Tur det! :-) Kan jag prova lite fler olika sorter :-)

Fars dag imorgon, då ska vi på lunch hos pappa och sen på fika hos faror och farfar.

Ha en suuuuper lördagkväll!!! :-)
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela