cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Mormorgos...

Publicerad 2012-11-22 20:02:00 i Allmänt

Idag har jag och Bokis varit hos mamma och myst hela dan, druckit kaffe, ätit lunch, varit till Linde och handlat lite på Lidl och annat gos.
Fick också en leverans av stickat från min snälla mormor :-)
Raggsockor till Loke, raggsockor till mig, handledsvärmare till mig och till Leia :-) Hon är så snäll min mormor!! <3

Nu väntar vi på skinkgratängen som står i ugnen och Loke sitter på sin filt och leker med alla gubbar i sin leklåda :-) Han är så duktig att leka själv....tills man pratar med honom då är det helt plötsligt jättesynd om honom och han måste upp :P haha...tokstolle!

Final på hela sverige bakar ikväll!!! ;-) SKOJIGT!!!!
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela