cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

tårtgöra!

Publicerad 2012-11-02 12:38:00 i Allmänt

Freeeedag :-)
Bakat buddapestrullar på morgonen till kalaset imorgon, hoppas dom är ätbara :P
Gjorde smeten till dammsugare igår också, ska göra klart dom ikväll:-)

Nu har jag precis ätit lunch, snart kommer mammi hit, vi ska åka och hälsa på mormor och morfar i deras nya lägenhet...Känns lite konstigt att dom inte bor i huset i känäs längre, dom har ju ALLTID bott där, men ja tror iallafall att mormor tycker det är skönt.

Hörs senare!!
Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela