cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Tittut!

Publicerad 2012-11-02 22:29:00 i Allmänt


Loke och jag bygger torn!
22:22 är klockan och nu har jag gett upp för dagen:-)
varit hos mormor och morfar och fikat, eller ja med mormor iallafall, morfar satt på sängkanten och prata med sig själv :-/ Inte mycket kvar av honom :-(
Sen åkte jag och Lokis till Örebro och hämtade pappi på jobbet och handlade lite på ciry cross.

Hem och laga mat, ikväll vart det rullader och klyftpotatis och sallad, kastat ihop en till tårta ifall de behövs imorgon :-) röjt undan i köket och fixat lite, nu är det snart läggdags.
Kraaaam och nattis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela