cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Prosit!!

Publicerad 2012-11-09 15:34:00 i Allmänt

Hemma igen efter några dagar hos mamma.
Niklas kommer hem från Malmö ikväll :-) mysigt!!
Men jag och Loke har haft tre jättemysiga dagar hos mamma/mormor, förutom att vi vart jätteförkylda allihopa så det vart sjukstuga med mys i soffan, prommis, kaffe och annat gos.

Nu håller vi på och eldar i kaminen här hemma så det blir varmt o skönt till pappan kommer hem. tänkte ja skulle prova att göra egen barnmat till lilleman också, prova om han tycker om de :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela