cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Världens ände...

Publicerad 2012-11-27 07:32:00 i Allmänt

Uppdatering från gårdagen:
Tog en lite tripp med Loke och mamma till mormor och morfar i Fellingsbro, inte mycket kvar av morfar :-( han har blivit jättemager och jättevirrig. Hoppas bara för allt i världen att han överlever julen, orkar inte med sånt så här års :-(
Sen vart det en runda på hemköp innan vi åkte tillbaka till Linde och gick en sväng på mejk också :D mysmys!!!
Sen var det dirketspår till bussen o hämta Niklas och sen hem och elda i kaminen :D mysvärme!!!
Och natuligtvis ett par avsnitt av Twin Peaks innan läggdags :)

Idag ska jag och Lokis sätta upp julgardiner och ljusstakar.
Men först sova en stund till :-)
Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela