cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Bakis kakis!

Publicerad 2012-10-04 11:58:34 i Allmänt

Ligger i soffan med mini och kollar på Sjunde himlen :) Älskar de programmet! :)
Fick en påse äpplen av mamma häromdagen så jag tog och bakade äppelrutor på förmiddagen, tänkte ta med några och åka till mamma och dricka kaffe på eftermiddagen =)
Men först ska ja in på fyndhuset i Linde o kolla tyger....
Nu ska ja dammsuga efter minigrisen som fick en brödskiva att tugga på igår kväll, 90% av den ligger i microbitar på golvet =)

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela