cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Biljävel!!

Publicerad 2012-10-03 10:44:07 i Allmänt

Det är ju konstigt att alla bilar hatar mig!! Så fort ja ska gör nåt så går bilen sönder!
Körde Niklas till bussen imorse, han ut till yxekorsningen och ska svänga ut då lyser motorlampa och oljelampa och den vägrar starta igen, ringer mamma o Thomas som kommer dit och när Thomas sätter sig i bilen så startar den felfritt....Är det inte jäävligt konstigt!!!!! Så nu får ja åka i mammas bil några dar får vi se om de finns nåt fel på den, men det är ju liite svårt att hitta nåt fel när det inte finns nåt!!! Gaaaah!

Skulle på fotografering med Loke idag men fotografen är sjuk så fick ny tid nästa vecka :( Jag som sätt fram emot de sååå mycket!
Men men får hitta på nåt annat skoj idag då=)
Lilleman är fortfarande förkyld så får hoppa över babysimmet idag.
Nu blir det duschen!

Kraaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela