cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Friday!!

Publicerad 2012-10-26 12:50:00 i Allmänt

Fredag idag:-)
Håller på med lite fredagsstädning här hemma, ska hitta på nån mat till kvällen och tända en brasa i kaminen.
Kallt som fan och blåser små jävlar ute så vetifan om vi tar oss ut på nån promenad idag, får se vad vi hinner med.>

Sorterat lillemans kläder, sjukt vad dom växer ur dom fort, en del kläder har han inte ens hunnit använda :-(
Lite lunch nu kanske och sen fortsätta med skurhinken.
Kraaaaam
Loke och William <3 Gosungar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela