cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

funderingar!

Publicerad 2012-10-24 17:33:22 i Allmänt

Idag ha jag och Lokis varit på babysim, alltid lika roligt :-)
Sen han vi bara hem så ringer det på dörren, då står det några gubbar där o vill sälja larm, usch ja gillar inte när de kommer folk o ringer på ja inte känner...Håll er härifrån!!!
Kommer dom tillbaka ikväll så öppnar ja inte :P

Sitter och funderar på vad ja ska göra efter mammaledigheten också :-/ Usch va stressad jag blir! Har flera saker jag vill göra men vet inte om nåt av det går att genomföra. HJÄLP!! vad ska ja göra!?

Tror det får bli en kopp kaffe nu innan det är dags att laga mat.

Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela