cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Måndag!

Publicerad 2012-10-22 17:23:21 i Allmänt

Är det fler dagar på en vecka än måndag och fredag??
Jag tror inte de :P Inte i min värld iallafall haha...alla andra dagar bara svävar förbi utan att ja hinner reagera.

Mamma och Thomas har vart här på lunch idag och kört hit lite grejer till väggen i källaren och fixat nya lyktstolpen på framsidan :)

Köpte gardiner på jotex för flera veckor sedan som ja skulle ha som draperier i hallen så man slipper se skohyllan och krokarna, väntat aslänge och så har dom legat på ica i Linde i 10 dagar!!! satan!! Men nu är dom hämtade och uppsatta :) vart bra!

Letat prelle till min älskling också som fyller år snart, men guuud så svårt det är :S Men kommer nog på nåt <3
Nu ska ja laga lite mat innan det är dags att hämta honom vi bussen.

Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela