cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Myssöndag!

Publicerad 2012-10-28 16:10:00 i Allmänt

Klockan ringde 08:00 imorse, då var de frukost och packning för bad som gällde :-)
Niklas syster med familj kom hit och sen åkte vi till energikällan och badade, Lokis va jätteduktig och höll sig vaken hela tiden :-)
Sen åkte vi hem och fikade, vart ju en del kvar efter festen förra helgen.
Fick hundbesök på förmiddagen också innan vi skulle åka och bada, kom en jakthund springande utanför, han hade telenummer på selen så vi ringde ägaren som kom och hämta honom :-) Han va så söt så!
Ikväll blir der matlagning och soffmys, synd att helgerna går så fort:-(

Ha en bra söndagskväll!!
Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela