cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Namngivelsefest

Publicerad 2012-10-20 21:15:00 i Allmänt

 
Har varit en jättekul dag med mycket folk, jättefina presenter, massa mat och fika.
43 personer vart vi och det gick väldigt bra, alla fick plats :)
Vart massa mat o tårta över men det är ju som vanligt, men bättre de än att de inte räcker.
Nu tänker ja plocka ihop och gå och sova för idag =)
Tack alla!!!! <3
             
 
 Kladdkakemuffins med geléhallonfrosting , chokladmaränger
 
   
Cake pops                                          Loke leker med sin nya leksak
 
         
Syltgrottor                                       Morotskakor med marsipanmorötter
 
Minikringlor

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela