cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

snööö

Publicerad 2012-10-30 22:21:12 i Allmänt

Gokväll! :-)
Gårdagen var snöig och svinkall....Jag och Loke lekte med Emelie och William hela dagen, var och hälsade på i Nora på bolaget en sväng sen drack vi kaffe och lekte med våra goa småkillar <3

Idag har jag och bokis tagit hand om tvätt, disk och annat roligt som hör hushållet till, så kom bring på förmiddagen men trevlig leverans :-)
Ny diskmaskin och ett litet extra paket som tydligen var till mig...hihi! Fick en cake pop maker av min älskling <3 skojigt skojigt!!!
På eftermiddagen åkte vi till mamma o hälsa på en stund, mormor saknade bokis :-)
Nu har jag nyss tagit ett varmt bad, kollat på film och ätit raggmunk....Nu lite mys i soffan och elda i kaminen så det blir varmt o skönt innan det är läggdags.
Sov gott!
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela