cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Stan!

Publicerad 2012-10-03 20:20:37 i Allmänt

Tog mammas lilla racerbil och drog in till Örebro på eftermiddagen.
Letade tyg till draperiet ja ska sy till hallen men hitta inget som föll mig i smaken, sen gick Lokis o ja till Lindex och köpte kläder till honom till hans namngivelsecermoni :-) sååå fina! Hade ju kunnat handla för massa massa mer men ja gick snällt därifrån med 2 plagg :) En vintermössa slank med också.
Sen vart det en runda på K-rauta och skopunkten också =)

Nu julmust o mys i soffan med nya tofflorna <3

Nattis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela