cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Sovis!!!

Publicerad 2012-10-08 15:28:00 i Allmänt

09:50 gick jag upp idag och 10:50 vakna Loke, trodde han dött därinne ett tag men han andades :) Så den här dagen försvann fort haha... Vi käkade lite frulle och drog sedan in till linde och handlade lite =)
Nu har vi bakat lite till lokes fest och tar nu en vilopause i soffan, hade tänkt gå en promenad också om det inte blir regn....annars blir de promenad i soffan :-)

Faaan va skit det är på tv förresten, kan dom inte visa nåt vettigt!!
Nu ska ja glasera kakorna :)

Kraaam
Busungen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela