cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

foto packa städa

Publicerad 2012-10-11 09:25:00 i Allmänt

God morgon god morgon!
Idag är vi uppe lite tidigare än vanligt :P Brukar vanigtvis gå upp runt 10 nu förtiden, men imorse när vi skjutsa pappan til bussen så vägra Loke vakna så han sov hela vägen fram och tillbaka och medan han vart på och avklädd så nu var han pigg o ville gå upp =)
Vart ju sovmorgon ändå!
Idag ska vi försöka packa lite inför helgen, ska ju ner till underbara capri några dar :-) myyyys!!
Måste väl städa av lite också så det är rent när man kommer hem!

På eftermiddagen ska Loke fotograferas, men han är ju redan en liten linslus och gapar stort så fort han ser en kamera så det ska nog gå bra :-)

Nu är lillgrodan heeelt vild här i soffan så får nog ta och busa med honom
Lillgrodan en timme gammal <3 känns som igår
 
 
Kraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela