cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Borta bra men hemma bäst!

Publicerad 2012-10-16 10:14:00 i Allmänt

Hemma igen!
Hemresan gick bra, alltid skönt att komma hem även om det är sååå skönt o komma iväg ibland =)
Idag står det handling på schemat och hämta en kyl i Odensbacken.
Måste ha en extrakyl i källaren till fester etc =) Kommer inte få in en bråkdel av allt som ska kylas nu i helgen annars.
Hej o hå!! Snart kommer frysboxen också, skulle komma mellan 09-12 så de är fan dags att dom kommer nu så ja kan åka sen.

Nää nu ska ja kolla om lilleman inte behagar vakna snart, riktig sömntuta <3

Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela