cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

skruttenluttenli

Publicerad 2012-10-17 20:15:00 i Allmänt

Åååå nu är ja helt slut!
Bakat hela eftermiddagen, vart inte så bra o snyggt som ja tänkt o velat med gott vart det iallafall :P Är väl det som räknas.
Thomas och mamma har varit här ikväll och satt upp nya lyktstolpen, den andra va trasig, typiskt!!! Måste vi åka o byta den...Hmm!!

Min lilla busunge är heeelgalen i soffan, varje kväll har han energi till tusen, varför?? haha, fattar inte, hela kvällen i soffan är han helvild haha <3

Ha en bra kväll!
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela